نوشته شده توسط : رعنا

امروزه نه تنها بانوان بلکه آقایان هم به دنبال داشتن ظاهری زیبا و جوان هستند. تناسب و هماهنگی بین اجزای صورت و همچنین زوایا و فرم سه بعدی آن همگی از نظر زیبایی شناختی بسیار حائز اهمیت است. برخی از افراد از همان کودکی ممکن است بین اجزای صورت خود هماهنگی نداشته باشند و برخی دیگر نیز در اثر افزایش سن، تصادف و بیماری این تناسب و  هماهنگی را از دست می دهند. از این رو روش های زاویه سازی صورت یا کانتورینگ صورت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

برای زاویه سازی صورت از چه موادی استفاده می‌شود؟

از فیلر، چربی و بوتاکس

مناطق مرسوم تزریق در زاویه سازی صورت کدامند؟

مناطق قابل تزریق گونه، زیر گونه، زاویه فک، خط فک، چانه و … می‌باشند که بسته به نیاز فرد یک یا دو و یا چند منطقه تزریق انجام می‌شود.

آیا زاویه سازی درد دارد؟

خیر، تمام مراحل کار چه تزریق ژل، چه چربی و چه بوتاکس به وسیله بی‌حسی است و کاملا بدون درد یا با درد مختصر همراه است.

آیا دوره نقاهت و استراحت در منزل دارد؟

خیر، معمولا کمی تورم و یا به ندرت کبودی اتفاق می‌افتد که خود به خود برطرف می‌شود.

میزان ژل مورد نیاز برای زاویه سازی چقدر است؟

این میزان در افراد مختلف متفاوت و معمولا بین ۵ الی ۱۵ سی‌سی است.

بیشتر بخوانید : فیلر بینی

عوارض زاویه سازی صورت چیست؟

در صورتی که توسط پزشک مجرب و با رعایت اصول علمی و مواد مصرفی استاندارد انجام شود بدون عارضه است. عوارض شامل تورم که ظرف ۳ الی ۷ روز برطرف می‌شود. کمپرس سرد این مدت را کاهش می‌دهد. کبودی که ۵ تا ۷ روز برطرف می‌گردد.

آلرژی که در افراد کمی اتفاق می‌افتد و خوشبختانه قابل کنترل و درمان است و عفونت که با رعایت دستورات بعد از تزریق و تکنیک صحیح و ژل استاندارد، ریسک آن بسیار پایین است و در صورت اتفاق، قابل درمان است.

منبع : https://www.ghooiesefid.com/



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

بوتاکس دارویی طبیعی و به دست آمده از طبیعیت برای از بین بردن چین و چروک صورت است که با تزریق وارد بدن و محل مورد نظر می شود. این دارو نوعی سم است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و به آن بوتولینوم توکسین می گویند.

مزایای بوتاکس چیست؟

از جمله فواید این دارو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشی غیر تهاجمی و خطرات مانند کشیدن پوست را ندارد.

نیاز به داروی بیهوسی و بستری شدن ندارد.

دوره بهبودی کوتاه مدت است و نیاز به استراحت زیاد ندارد.

درد تزریق در این روش کمتر است و تقریبا بدون درد است.

مرقبت پس از انجام عمل ساده است.

نتایج این روش درمانی در همان چند روز اول مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید : تزریق فیلر بینی

عوراض تزریق بوتاکس چیست؟

احتمال بروز عوارض بوتاکس  برای همه افراد یکسان نیست و در برخی مواقع احتمال ایجاد این عوارض بسیار اندک است. به هرحال آشنایی با این خطرات لازم است و در زیر به برخی از آن ها شاره خواهیم کرد:

کبودی در محل تزریق به دلیل مهارت نداشتن پزشک در تزریق و یا آسیب رساندن به عروق

قرمزی در محل تزریق طبیعی است و بعد از گذشت چند ساعت از بین می رود.

درد در هنگام تزریق که قابل تحمل است و در صورت نیاز بی حس کننده استفاده می شود.

سر درد و حالت تهوع بعد از تزریق بوتاکس که با دارو برطرف می شود.

واکنش کولینرژیک که به صورت خشکی دهان و خشکی چشم نمایان می شود.

عفونت در محل تزریق از دیگر عوراض این روش است.

بی حسی عمومی صورت نیز در برخی موارد رخ می دهد.

افتادگی پلک، باز ماندن پلک در خواب، دوبینی، اشک ریزش، عدم بسته شدن کامل چشم از سایر موارد نادر است.

احتمال افتادگی ابرو، عدم قرینه بودن ابرو و صورت وجود دارد.

 احتمال بروز همه موارد بالا در صورت تزریق توسط فرد بی تجربه و بدون داشتن مهارت و تخصص لازم به جود می آید. هر چه پزشک تجربه و مهارت بالای داشته باشد احتمال بروز این خطرات کاهش می یاید.

منبع : https://www.ghooiesefid.com/



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

در فضای اینترنت ممکن است با رژیم لاغری یک ماهه ۵ کیلو، رژیم لاغری یک ماهه ۱۰ کیلو، رژیم لاغری یک ماهه ۱۵ کیلو، رژیم لاغری یک ماهه ۲۰ کیلو و موارد اینچنینی برخورد کنید. قطعا برای هر کسی که دچار اضافه وزن است چنین رژیم هایی جالب خواهد بود و به فکر گرفتن این رژیم های می افتند.

ادعای این رژیم ها کاملا درست است و شما را به لاغری سریع در طی یک ماه می رساند اما به قیمت در خطر افتادن سلامتی بدن شما، آیا ارزشش را دارد؟! اگر به سلامتی خود بیش از هر چیز اهمیت می دهید در ادامه این نوشتار با اپلیکیشن لاغری سیرا همراه باشید تا با معرفی رژیم های غذایی متعادل و روش های تغییر سبک زندگی شما را به کاهش وزن در عرض یک ماه برسانیم.

بیشتر بخوانید : رژیم کتوژنیک

کدام نوشیدنی باعث چربی سوزی می شود؟

هیچ نوشیدنی وجود ندارد که بتواند به طرز معجزه آسایی همه چربی های اضافی بدن را بسوزاند. اما نوشیدنی های سالم حاوی آب لیموی تازه و آب کرفس می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

آیا می توان در طول رژیم لاغری موز خورد؟

موز سرشاز از فیبر است و می تواند فرآیند هضم غذا را آهسته کرده و از این طریق به کاهش احساس گرسنگی و کاهش وزن کمک می کند.

چه غذاهایی را نخوریم تا لاغر شویم؟

نخوردن غذاهای فرآوری شده، فست فود، نوشیدنی های الکلی، نوشیدنی ها و دسرهای شیرین از چاقی بیشتر جلوگیری می کند.

چای سبز چگونه به لاغری کمک می کند؟

کافئین ملایم موجود در چای سبز به عنوان یک محرک در چربی سوزی عمل می کند. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که متابولیسم و ایمنی بدن را تقویت می کند. بهترین مقدار مصرف چای سبز ۴ تا ۵ فنجان در روز است. چای سبز علاوه بر فواید کاهش وزن، شما را در طول روز سرحال و پرانرژی نگه می دارد.

آیا رژیم لاغری یک ماهه ۲۰ کیلو عوارض دارد؟

بله، طبق گفته متخصصین تغذیه کاهش وزن طبیعی در یک ماه چیزی حدود ۲ الی ۴ کیلوگرم است. بنابراین رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در صورتی می تواند استاندارد باشد که حدود ۵ ماه طول بکشد. رژیم لاغری یک ماهه ۲۰ کیلویی جزء رژیم های لاغری سریع است که ممکن است عوارضی مثل ریزش مو، چین و چروک پوست و … را به همراه داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

در ابتدا از سم بوتولینوم توکسین برای خواص درمانی مانند درمان میگرن، تعریق زیر بغل و بدن، انحراف چشم، اسپاسم های یک طرفه صورت و ابرو استفاده می شد، اما کاربرد این روش درمانی در زمینه زیبایی اولین بار توسط یک پزشک کانادایی در سال 1980 کشف شد. او به طور اتفاقی فهمید بیمارانی که برای درمان مورد تزریق بوتاکس قرار گرفته اند، خطوط اخمشان نیز بر طرف شده است.

برای درمان مشکلات زیر می توان از تزریق بوتولنیوم توکسین استفاده کرد:

سردردهای مزمن میگرنی

افتادگی پلک

اسپاسم عضلات صورت و گردن

قرینه نبودن دو طرف صورت

انحراف چشم

پریدن پلک

تعریق در کف دست یا زیر بغل

مثانه بیش فعال

در حال حاضر سازمان غذا دارو برای درمان زیبایی صورت و از بین بردن چین و چروک صورت اجازه تزریق بوتاکس بر روی نواحی زیر را تائید کرده است:

ما بین دو ابرو برای درمان خطوط اخم

چین و چروک های دور چشم برای درمان خطوط پنجه کلاغی

 تزریق به خطوط افقی پیشانی

در قسمت دهان و اطراف آن

در چین و چروک بینی و جمع کردن مختصر پره های بینی

تزریق در بینی در رفع افتادگی بینی

درمان خط خنده

چین و چروک چانه

تزریق در لب برای درمان افتادگی گوشه لب

چین و چروک گردن

بیشتر بخوانید : فیلر بینی چیست ؟

نحوه تزریق بوتاکس به چه شکل است؟

تزریق بوتاکس بین 3 تا 5 دقیقه طول می کشد و اثر آن از 48 ساعت تا 72 ساعت نمایان می شود. برای انجام این روش نیاز به بیهوشی نیست. پزشک بر اساس نوع مشکل و میزان چین و چروک عمق تزریق را تشخصی می دهد. در مرحله آخر با کمک سوزن دارو را تزریق می کند.

منبع : قوی سفید



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

آیا شما هم به دنبال رژیم شیردهی لاغری هستید؟ آیا تمایل دارید خیلی سریع پس از زایمان به وزن دلخواهتان برسید؟ کمی صبر کنید! لاغری سریع پس از زایمان به هیچ عنوان صحیح نیست و بهتر است کمی در این دوران با جسم خود مهربان تر باشید. به دلیل تغییرات هورمونی که در ایام شیردهی در بدن مادر رخ می دهد کاملا طبیعی است که اشتهای بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. محدود کردن کالری های دریافتی در دوران شیردهی منجر به کاهش انرژی مادر، کاهش حجم و کیفیت شیر وی می شود.

البته در این دوران می توانید با پیروی از یک رژیم شیردهی لاغری مناسب و انجام ورزش روزانه هر هفته حدود نیم کیلوگرم وزن کم کنید که برای سلامتی شما و فرزندتان تاثیر منفی نخواهد داشت. تمام مادرانی که در دوره شیردهی قرار دارند با هر شاخص توده بدنی می بایست به مقدار لازم کالری دریافت کنند اما زنانی که شاخص توده بدنی پایینی دارند نیاز است که کالری بیشتری مصرف کنند

بیشتر بخوانید :رژیم سالمندی

به یاد داشته باشید اضافه وزنی که در دوران شیردهی دارید، در طول ۹ ماه ایجاد شده است. پس در طول تلاش برای لاغری و گرفتن رژیم شیردهی با بدن خود مهربان باشید و انتظار لاغر شدن در یک هفته را نداشته باشید. صبر مهم ترین مرحله در این پروسه می باشد. بدن شما یک زندگی را به این دنیا اضافه کرده و تغییرات بزرگی را  متحمل شده است.

خودتان را با فلان سلبریتی که چن روز پیش زایمان کرده و حالا روی صحنه می رقصد مقایسه نکنید. این کار باعث آسیب روحی و ایجاد اختلال در روند لاغری می شود. فرزند شما قبل از یک مادر خوش اندام به یک مادر شاد نیاز دارد. باز هم تاکید می کنیم قبل از شروع هر برنامه غذایی حتما از یک پزشک متخصص مشاوره بگیرید. موارد رژیم غذایی برای زنان شیرده که به طور آنلاین و یا به دست افراد ناآگاه تجویز می شوند، برای شما مناسب نیستند. این رژیم ها گاها خسارت های جبران ناپذیری را به بار می آورند.

منبع : سیرا



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

هایپر هیدروزیس به معنای تعریق بیش از حد است. بدن افرادی که مبتلا به هایپر هیدروزیس هستند دائما خیس عرق است و در اکثر مواقع لباس هایشان خیس است. در صورتی که داروهای ضد تعریق برای این افراد موثر نباشد تزریق بوتاکس زیر بغل پیشنهاد می شود. FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) این روش درمانی را برای افرادی تایید کرده است که در ناحیه زیربغل تعریق شدید دارند. همچنین از تزریق بوتاکس می توان برای کاهش تعریق سایر نواحی بدن مثل صورت، کف دست و پا نیز استفاده کرد.

بوتاکس زیر بغل چیست؟

بوتاکس با مسدود کردن اعصاب فعال کننده غدد عرق تاثیر خود را می گذارد. به طور طبیعی زمانی که دمای بدن بالا می رود، سیستم عصبی، غدد عرق را فعال می کند. این یک فرآیند طبیعی است که بدن توسط آن به صورت خودکار دمای خود را کاهش می دهد.

در افرادی که مبتلا به هایپر هیدروزیس هستند اعصاب فعال کننده این غدد بیش فعال می باشند. تزریق بوتاکس به نواحی که تعریق شدید دارند منجر به فلج شدن اعصاب بیش فعال آن ناحیه می شود. طبیعتا وقتی اعصاب قادر به رساندن پیام تعریق نباشد، تعریقی رخ نمی دهد. شایان ذکر است که بوتاکس تنها در نواحی که تزریق می شود از تعریق جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید : بوتاکس پیشانی 

قیمت بوتاکس زیر بغل چقدر است؟

هزینه بوتاکس زیربغل به فاکتورهای مختلفی مثل برند بوتاکس، مقدار دز تزریقی، تخصص پزشک و … بستگی دارد اما در کل بوتاکس زیر بغل هزینه چندانی ندارد.

ماندگاری بوتاکس زیربغل چقدر است؟

همان طور که گفتیم افراد بلافاصله پس از تزریق می توانند به فعالیت های روزمره خود برگردند. توقف تعریق زیر بغل حدود 2 الی 7 روز زمان نیاز دارد و برای مشاهده نتیجه نهایی باید 2 هفته صبر کنید. شایان ذکر است که ماندگاری بوتاکس زیربغل موقتی است و حدود 4 الی 6 ماه دوام دارد.

منبع : قوی سفید



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست و برجسته سازی نواحی مختلف صورت است. این ژل از هیالورونیک اسید ساخته شده است. هیالوروینک اسید به خوبی با بافت پوست ادغام می شوند و نواقص موجود روی پوست صورت را از بین می برد.

استفاده از این ژل برای جوانسازی پوست صورت و همچنین درمان آسیب های پوستی می تواند موثر باشد. همچنین ژل پروفایلو کاملا بدون خطر است و به صورت طبیعی علائم پیری صورت را رفع می کند.

امکان تزریق پروفایلو به چه نواحی وجود دارد؟

از ژل پروفایلو به طور تخصصی برای از بین بردن چین و چروک های صورت استفاده می شود. در واقع امکان تزریق این ژل به 5 نقطه از صورت وجود دارد که شامل بخش های زیر است:

  • برآمدگی گونه
  • پایه بینی
  • تراگوس (کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش)
  • چانه
  • زاویه ماندیبولار

تزریق پروفایلو صورت علاوه را اینکه روند پیری را کندتر می کند به علاوه می تواند منجر به برجسته سازی گونه ها به طور طبیعی هم شود. به غیر از نواحی مختلف صورت می توان از این ژل برای رفع شل شدگی، افتادگی یا چین و چروک نواحی گردن، سینه، بازو و دست نیز استفاده می شود.

توجه داشته باشید که تزریق پروفایلو گردن نسبت به سایر نواحی از حساسیت بیشتر بالایی است؛ بنابراین این کار حتما باید توسط پزشک حاذق و در کلینیک زیبایی معتبر انجام شود.

بیشتر بخوانید : تزریق بوتاکس

چه کسانی می توانند تزریق ژل پروفایلو صورت انجام دهند؟

اگر قصد دارید با پروفایلو صورت زیبایی و جوانی را به چهره خود برگردانید باید بدانید که این روش جوانسازی صورت محدودیت سنی ندارد اما پزشکان توصیه می کنند که افراد بالای 30 سال از این ژل استفاده کنند. همچنین توصیه می شود که قبل از بروز چین و چروک پوستی برای انجام پروفایلو صورت اقدام نکنید. اما به دلیل اینکه این ژل خاصیت حجم دهندگی و برجسته سازی هم دارد افراد جوان هم می توانند از آن استفاده کنند. برجسته سازی با ژل پروفایلو کاملا طبیعی است و حالت نامتقارن به چهره شما نمی دهد. همچنین افرادی که دنبال روش برطرف سازی اشکالات چهره بدون عمل جراحی هستند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل پروفایلو هستند.

لازم است این نکته را خاطر نشان شویم که نتایج درمانی این ژل در افراد بالای 60 سال اصولا بهتر است.

منبع : کلینیک زیبایی قوی سفید



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کم خونی وقتی اتفاق می افتد که میزان گلبول های قرمز خون به هر دلیلی در بدن انسان کاهش پیدا کند.  علت ایجاد کم خونی می تواند کاهش تولید گلبول های قرمز، تخریب آنها و از یا از دست رفتن این گلبول ها به دلیل خونریزی و … باشد. خوشبختانه در اکثر مواقع با رژیم درمان کم خونی می توان این مشکل و ضعف را در بدن برطرف کرد.

کم خونی انواع مختلفی دارد که رایج ترین نوع آن کم خونی ناشی از فقر آهن است. سلول های قرمز خون دارای نوعی پروتئین به اسم هموگلوبین هستند؛ هموگلوبین سرشار از آهن می باشد و در صورت فقر آهن بدن نمی تواند به اندازه کافی این نوع پروتئین را برای تامین نیاز گلبول های قرمز خون تولید کند و در نهایت فرد دچار کم خونی می شود که این مسئله می تواند اکسیژن رسانی به بافت های بدن را تحت تاثیر قرار دهد. اگر برای شما سوال پیش آمده که برای کمبود آهن چه بخوریم؟ و اینکه برنامه غذایی هفتگی برای افراد کم خون باید شامل چه مواد غذایی باشد؟ در این سری از مقالات اپلیکیشن تناسب اندام سیرا با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوالات برسیم.

همچنین کمبود ویتامین B12 و فولات هم می تواند منجر به کم خونی شود. در صورتی که بدن به خوبی نتواند ویتامین B12 را فرآوری کند ممکن است فرد به کم خونی کشنده مبتلا شود

بیشتر بخوانید :

از خوردن منابع آهن به همراه نوشیدنی هایی که مانع جذب آهن می شوند مانند قهوه و چای پرهیز کنید. تخم مرغ و غذاهای حاوی کلسیم و اگزالات هم از جمله مواد غذایی هستند که با جذب آهن تداخل دارند.

برای جذب بیشتر آهن، غذاهای سرشار از آهن را به همراه منابع ویتامین C مانند مرکبات، فلفل، گوجه فرنگی و جعفری مصرف کنید.

مواد غذایی حاوی آهن را به همراه منابع بتاکاروتن مانند هویج و فلفل زرد و نارنجی مصرف کنید.

ترکیبی از منابع غذایی آهن هم و غیر هم را مصرف کنید.

تنوع را در برنامه غذایی هفتگی برای افراد کم خون رعایت کنید.

به رژیم درمان کم خونی خود مواد غذایی حاوی فولات و ویتامین B12 را هم اضافه کنید تا روند تولید گلبول های قرمز خون را بهبود بخشید



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

رژیم dash ابتدا به منظور درمان فشار خون بالا طراحی شد و پس از مدتی طراحان این رژیم متوجه شدند؛ افرادی که از رژیم غذایی دش (dash) پیروی می کردند کاهش وزن و بهبود فشار خون را در کنار هم تجربه کرده اند. برنامه رژیم غذای دش چندان سخت و پیچیده نیست و تقریبا هر کسی می تواند از پس آن بربیاید.

حدود ۳۰ سال است که این رژیم ارائه شده است و طرفداران خاص خود را دارد. از جمله مزایایی که این رژیم به نسبت سایر رژیم ها دارد شامل پایین آوردن کلسترول بد خون در کنار کاهش وزن و بهبود فشار خون است.

بیشتر بخوانید : رژیم درمان کم خونی

روند رژیم دش چگونه است؟

رژیم دش یکی از انواع رژیم لاغری است که طوری طراحی شده است که منجر به بهبود بیماری فشار خون می شود.

شایان ذکر است که حتی افراد سالمی که مبتلا به بیماری فشار خون نیستند هم می توانند از این رژیم پیروی کنند تا منجر به تضمین سلامتی آنها و افزایش عمر آنها شود. البته به دلیل اینکه رژیم لاغری دش تاکید بر مصرف میوه و سبزیجات دارد، امکان دارد فرد دچار مشکلاتی مثل نفخ و اسهال شود.

هر کدام از انواع رژیم لاغری قواعد خاص خود را دارند. تاکید رژیم غذائی دش نیز مصرف مواد غذایی سالم است که شامل موارد زیر است:

مصرف مواد غذایی کم چرب و کم نمک توصیه می شود.

میوه و سبزیجات تازه را جایگزین تنقلات و میان وعده ناسالم کنید.

حجم بیشتر مواد غذایی مصرفی را میوه و سبزیجات تشکیل می دهد.

برنامه رژیم غذایی دش شامل مواد غذایی متنوعی است؛ به همین دلیل ویژگی های مختلفی نیز دارد

منبع : https://www.sira.fit/



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کاشت ابرو یک روش زیبایی است که در آن رشته موهای جدید از یک ناحیه ابرو به بخش های کم پشت ابرو پیوند زده می شود. با این روش ظاهر  ابروها زیباتر شده و اعتماد به نفس افراد به شدت بیشتر می شود.

مزایا و معایب این روش چیست؟

طرفداران کاشت ابرو اغلب می گویند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند. این گفته صحیح است زیرا ابروهای جدید شامل موهای خود شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، همچنین عوارض جانبی و معایبی نیز در خصوص این روش گزارش شده است. برای مثال این عمل پرهزینه است همچنین می تواند چند ماه طول بکشد تا نتیجه کامل حاصل شود. سرانجام، این احتمال وجود دارد که این فولیکول های جدید و پیوند زده شده موهای جدید تولید نکنند.

بهبودی و ریکاوری بعد از عمل کاشت ابرو به چه شکل است؟

دوره بهبودی برای پیوند ابرو نسبتاً سریع است. طی چند روز اول ممکن است متوجه شوید که نقاطی روی پوست ابروی شما وجود دارد که به مرور زمان بهبود پیدا میکند. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته بعد از عمل از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل، با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از گذشت چند هفته، مشاهده خواهید کرد که موهای پیوند شده دچار ریزش می شوند. این کاملاً طبیعی است. ابروهای جدید شما باید تا چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در ضمن ممکن است لازم باشد موهای پیوند شده را به طول ابرو کوتاه کنید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو چیست ؟

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

عمل کاشت ابرو روشی “غیرمتعارف” محسوب می شود و تنها جنبه زیبایی دارد. این بدان معنی است که به طور معمول تحت پوشش بیمه درمانی نیست. پیوند ابرو شبیه به سایر روش های زیبایی از جمله تزریق ژل و بوتاکس است که باید همه هزینه ها را از جیب داد.

قیمت دقیق پیوند ابرو بسته به نیازهای فردی شما، ارائه دهنده و مکان زندگی شما متفاوت خواهد بود. به طور متوسط ​​، این روش ممکن است در هر جایی از 3000 دلار تا 6000 دلار باشد. در برآورد شامل هزینه های اضافی مربوط به خود تسهیلات ، جراح و متخصص بیهوشی (در صورت نیاز) می باشد.

منبع : کلینیک زیبایی قوی سفید



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

رژیم کتوژنیک استاندارد:

این نوع رژیم کتو بسیار کم کربوهیدرات است و میزان چربی بالا و پروتئین متوسطی دارد. در واقع رژیم غذایی کتوژنیک استاندارد (SKD) حاوی 70 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و 10 درصد کربوهیدرات است.

رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا:

این رژیم مشابه رژیم استاندارد است با این تفاوت که میزان پروتئین بیشتری دارد. رژیم غذایی کتوژنیک با پروتئین بالا حاوی 60 درصد چربی، 35 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است.

رژیم کتوژنیک چرخه ای:

این رژیم دوره ای است به این شکل به طور مثال پنج روز هفته کتوژنیک و دو روز باقی مانده کربوهیدرات است.

رژیم کتوژنیک هدفمند:

در این نوع رژیم لاغری امکان اضافه کردن کربوهیدرات در حین ورزش وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

مزایای رژیم غذایی کتوژنیک

هدف اکثر افرادی که به سراغ رژیم غذایی کتوژنیک می روند کاهش وزن و لاغری است؛ اما جالب است بدانید که این برنامه غذایی در سال 1920 برای مدیریت صرع و کنترل تشنج ها ساخته شد. از جمله مزایای رژیم کتو عبارتند از:

از آنجایی که در رژیم غذایی کتو مصرف کربوهیدرات ها بسیار کم است؛ بنابراین بدون شک می تواند یک رژیم مناسب برای افراد دیابتی باشد. البته اگر مبتلا به دیابت نوع یک هستید ممکن است سطح بالای کتون برای بدن شما مضر باشد، پس حتما با پزشک خود درباره این موضوع مشورت کنید.

شاید برایتان عجیب باشد اما این رژیم برای افرادی که جوش زیادی هم می زنند می تواند مفید باشد؛ چرا که مصرف کم کربوهیدرات ها باعث کاهش انسولین بدن و در نهایت کاهش آکنه می شود.

البته این رژیم از آنجا که کلسترول خوب را افزایش می دهد و کلسترول بد را کاهش می دهد برای درمان و کنترل بیماری های قلبی و عروقی هم خوب است. همین موضوع باعث کاهش سطح انسولین و در نهایت کاهش ابتلا به فشار خون، نارسایی قلبی، انسداد عروق و سایر بیماری های قلبی می شود.

رژیم کتو بدن را در برابر انواع سرطان ها نیز تا حدی محافظت می کند.

همچنین این رژیم احتمال ابتلا به برخی اختلالات سیستم عصبی مثل آلزایمر، پارکینسون و اختلالات خواب را کاهش می دهد.

کاهش انسولین در اثر استفاده از این رژیم برای بانوانی که مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند نیز مفید است.

رژیم غذایی کتوژنیک برای ورزشکاران استقامتی مثل دوچرخه سواران و دوندگان هم مفید است.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

عوامل زیر در قیمت فیلر بینی موثر هستند:

مقدار دوز مصرفی ژل

نوع مشکل و میزان ناهمواری در بینی، مقدار ژل تزریقی برای اصلاح فرم را مشخص می‌کند. اگر برای تغییر مورد نظر نیاز به دوز بالای از ژل باشد قطعا در هزینه‌ها تاثیر دارد و هرچه دوز مصرفی زیاد باشد قیمت فیلر بینی هم افزایش می‌یابد.

برند فیلر مورد استفاده

قیمت محصولات در هر شرکت و برندی با سایر شرکت‌ها متفاوت است. قطعا این اختلاق قیمت در محصولات، بر روی هزینه فیلر بینی تاثیر دارد.

میزان تخصص و مهارت

میزان تخصص و مهارت در انجام عمل‌های زیبایی به دلیل حساسیت در تزریق فیلرها بسیار اهمیت دارد. تزریق ژل به طور صحیح و با دقت بالا در کاهش عوراض و خطرات جانبی بعد از عمل نقش مهمی دارد. مهارت و تخصص نیز هزینه بر می‌باشد و قطعا دستمزد یک پزشک بی تجربه با یک متخصص با تجربه فرق دارد. بنابراین برای جلوگیری از ریسک و خطرات احتمالی توصیه می‌شود که یک متخصص زیبایی با تجربه برای انجام اینکار انتخاب کنید. هرچند هزینه فیلر بینی با این انتخاب بالا می‌رود ولی ارزش آن را دارد.

بیشتر بخوانید : فیلر زیر چشم

مکان و موقعیت کلینیک یا مطب

هزینه‌ها پزشکی کلینیک و مطب‌های در محلی که اجاره و هزینه زندگی بالا باشد در مقایسه با مکان‌های در حد متوسط، بالاتر است. مثلا هزینه‌های کلینیکی که در شمال شهر تهران قرار دارد، نسبت به مناطق دیگر آن بیشتر است.

تخفیفات و پیشنهادهای ویژه

در برخی از مطب‌ها در ارائه خدمات خود تخفیفاتی را در نظر می‌گیرند. در این صورت مقداری از هزینه را کم می‌کنند.

برخی از کلینیک‌ها از تجهیزات پشیرفته استفاده می‌شود که به عنوان هزینه‌های جانبی در قیمت نهایی لحاظ می‌شوند.

آیا بیمه هزینه فیلر بینی را پوشش می‌دهد؟

از آنجایی که تزریق فیلر بینی یک نوع عمل زیبایی محسوب می‌شود، هیچ بیمه‌ای هزینه آن را پوشش نمی‌دهد.

منبع : https://www.ghooiesefid.com/



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()